Зробити замовлення можуть представники компанії AVON та звичайні клієнти. Якщо ви клієнт, то можна не заповнювати анкету. 

Але чому все-таки вигідно пройти швидку реєстрацію? Після неї ви зможете замовляти товари зі знижками до 30% тільки для себе або навіть отримувати дохід за допомогою AVON.

Якщо ж ви вирішили купити продукти за цінами з поточного каталогу, це можна зробити в два етапи:

  1. вибрати продукт, записати його код і сторінку, де він розміщений (в форматі 55876 бальзам, сторінка 26);
  2. відправити дані товару консультанту AVON, а також вказати прізвище, ім'я, номер телефону і дати відповіді на додаткові питання, якщо вони виникли.

Після цього вам зателефонує представник, щоб уточнити деталі замовлення.

Розміщення замовлення в AVON через особистий кабінет представника

Зареєстровані користувачі можуть зробити замовлення через комп'ютер або телефон. Оформити замовлення просто:

  1. потрібно увійти в особистий кабінет, для цього натисніть тут (логін і пароль приходять по SMS після реєстрації);
  2. зайти на вкладку «Заказать»/ “Замовити”;
  3. заповнити форму замовлення (стежте за кількістю одиниць, також кількістю каталогів, наявністю товару на складі і перевірте деталі доставки);
  4. відправити замовлення.

Відеоінструкція по створенню і відправці замовлення через інтернет

Sms-заказы Эйвон

Еще один способ заказать товар – через SMS по номеру 4111. В сообщении необходимо перечислить: тип заказа, номер кампании, лицевой счет, количество клиентов, код товара, количество (все через пробел).

SMS будет выглядеть примерно так: ZE/ZR 11 16567 12 55876 1 55878 4. 

Где ZE/ZR – заказ экспресс или регулярный 
11 – номер Кампании
16567 – лицевой счет
12 – количество клиентов, заказавших продукцию
55876 – код товара
1 – количество товара
55878 – код товара
4 – количество

ukUA
ru_RURU ukUA